Followers

Tuesday, February 15, 2011

HAVE FUN !


 adik beradik yg sgt rapat (:



 mereka best !


 atie olala (:


 with adik ateefaa (: 


 adel lola ! cute kan (: 


at big apple !


 24 jam msg minah ni :D 


 at big apple !

peace yaww !


14 februari aku amik cuti dis month . bukan nak sambut valentines okeyh ?! huhu .mls nak keje time ni sebb mggunung fail2 nak update bawah meja aku tuuu . aku lepk nan cousin pada sebelah ptg . agak giler lyn duiorg ni . sikit2 malu masuk kedai . haha . kami lpk mkn waffer n big apple ! mereka ni cousin belah ayah aku . pada sebelah mlm aku lpk karoake nan amirol syg , cat nama sebenar zulhemi n diyana . woahhh ! agak giler lpk nan org rock abis couple ni ! tergamam akuuu ! haha . yg aku nan mirol x abis2 lagu duet . happening lahhh ! masuk pun dah rm38 . mahal giler kan ?! biarlah . janji enjoy . dah lame x karoake . mase kami balik je tibe2 sorg lelaki bg aku bungaa ros . pekerja karoake . astaggaaa . biar betul . rupanyaa bg tuk hari kekasih . shittt lahh . bungaa tu aku buangg ,. haha . amirol suruh nak wat mcm ane . jeles dah dtg . haha . x dpt amik gmbr mase karoake dengan amirol  .lupe nak snap . thnks make me happy u guys ! umuahhh !

No comments:

Post a Comment