Followers

Saturday, May 7, 2011

JAHANAM !

yeah . sgt menyayat hati hp aku dah jahanam teruk . ape yg jahanamnya , screen dah teruk LCD x leh pki . kena beli baru . bpe ? rm250 . mak cikkkkkkkkkkkkkkkk lah ! belum total lagi calar2 tu . hahaha . baik aku angkat baru . betul x ?! c3 skrg pun rm350 je . dh turun . complete semua ade an . hp aku jahanam sebb ade lahhhhhhhhhhhhhhhh ! mls nak cite . hahaha . sakit hati je cita . semuanyaaa mirol punyaa pasal . kena bayar ganti rugi . haha . nasib baik hp tu bukan duit aku . duit dia . hehe . tp sedih sgt baru 4 bulan pakai taw :(  1 st time aku pakai hp x smpai setahun ni . grr . selalunyaa setahun je aku tukar . soo next month mirol ganti hp aku . yeah ! dia swoh aku amik hp same ngan dia express music 5800 . aku x nak . dah lame sgt . . memilih plak kan . hahaha ! lagi pun harga hp tu x jth2 ! soo aku mls .skrg aku pakai hp dia , sebb kesian aku x de hp canggih agi . wawawa ! tp kesian jugak dia pakai hp x de mp2 . biase2 je . tu lah buat jahanam agi . grrr . dia dah sedar kena lah korban tuk aku . wakakaka TAPI DIA DAH JANJI NEXT YEAR HARI RAYA CINA . DAPAT GAJI BESAR ORG TUUU ! IPHONE . IPHONE ! HAHAHAHA . UMUAHHHHH ! ILOVEYOUBABY !





nak c3 baru next monthhh !!!
waaaaa kesian hp c3 lama aku :(
my dream . i want it !cominggggg next year ! :D

No comments:

Post a Comment